Domnul Google și funcționara băncii

Descoperă-mă un pic mai mult, citind interviul luat de Cătălina Pană

Am fost în urmă cu trei ani la o agenție Western Union din magazinul Cora, situat în incinta mall-ului Sun Plaza, pentru a încasa o sumă de bani reprezentând câștigurile mele din google adsense.

CE ESTE GOOGLE ADSENSE

Pentru cei ce nu ştiu deja, Google Adsense este un program cu ajutorul căruia afişezi reclame relevante pe site-ul sau pe canalul tău de YouTUBE şi câştigi bani de fiecare dată când cineva dă click pe una dintre reclamele afişate.

Ca modalitate de primire a câștigurilor de pe canalul meu de YouTUBE, am ales plata prin Western Union, ridicând în acest fel de câteva ori bune banii câștigați fără a întâmpina niciun fel de problemă.

Ei bine, asta până atunci! La agenția de care v-am spus, am dat de o doamnă care s-a speriat atât de tare când a auzit că primesc bani de la Google, încât a intrat în panică!!

A început să își sune superiorii și a culminat prin a refuza să efectueze tranzacția și să îmi dea banii, deși îi oferisem toate datele necesare în astfel de situații!! 😁🙄

Să mă explic puțin. Pentru a ridica o sumă de bani transferată prin Western Union, ai nevoie ca pe lângă actul de identitate să cunoști următoarele informații:

• tara de unde au fost trimisi banii

• numele complet al expeditorului

• suma si moneda

• codul MTCN (numarul de control al transferului de bani), pe care trebuie sa il primesti de la expeditorul transferului.

Western Union

DOMNUL GOOGLE PE PERSOANĂ FIZICĂ 😆

Deși i-am pus la dispoziție toate acestea, respectiva doamnă a mimat o grimasă când i-am reconfirmat că expeditorul banilor este Google 😄, a pus mâna pe telefon, și-a sunat superiorii și a început să se vaite la propriu că ea nu a mai întâlnit așa ceva!

La finalul discuției telefonice mi-a comunicat că nu pot primi banii întrucât ar fi trimiși de o “firmă” și nu de o persoană fizică 😄😄😄

I-am transmis atunci distinsei doamne că pur și simplu nu este problema dumneaei cine mi-a trimis banii sau de ce.

Că are obligația să efectueze tranzacția atâta vreme cât i-am pus la dispoziție toate cele necesare și că oricum nu am de gând să plec de acolo fără bani.

Sau fără măcar o motivație scrisă a refuzului de a mă lăsa să intru în posesia banilor mei.

În acel moment a chemat un băiat de la pază căruia i-a spus că aș fi recalcitrant și că eu susțin că aș fi primit bani de la Google 😄

I-am arătat și acestuia chitanța de plată și i-am transmis același lucru, că nu plec fără bani sau fără motivarea scrisă a refuzului.

A fost chemată o altă fată, superior al acelei casiere, care mi-a transmis că da, cu ea s-a consultat aceasta și că au ajuns la această concluzie întrucât nu s-au mai lovit de această speță până acum 😃

APROBARE DIN AMERICA 😆

Refuzând și ea să îmi dea o motivare scrisă și înțelegând că nu am de gând să renunț, mi-a cerut un răgaz de 20 de minute “pentru a suna în America, la sediul central Western Union” și a cere informații 😂😂

Într-un final, mi s-a transmis că s-ar fi primit aprobarea, în urma apelului telefonic în State 😂, să îmi pot ridica banii dar că “în cazul în care se întâmplă ceva sunteți direct răspunzător” 😃😃

Întrebând-o ce ar putea să se întâmple, aceasta mi-a răspuns că se referă la fraudă 😂😂😂

No more comments! 😂😂